Dzięki nowatorskiemu systemowi BRAGER Connect, możliwość zdalnej kontroli instalacji grzewczej posiada nie tylko sam użytkownik, ale również producent, serwisant i instalator kotła.

BRAGER Connect to rewolucyjna na polską skalę forma kontroli i serwisowania urządzeń grzewczych. Łącząc 3 rozwiązania BRAGER:

  1. Regulator
  2. Moduł internetowy MEDIA BORD 200
  3. Aplikację BRAGER Connect [załóż darmowe konto]

stworzyliśmy kompletny system do zdalnej kontroli pracy kotła i całej instalacji grzewczej – z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu, 24h/7. Wdrożenie systemu wiąże się z licznymi korzyściami zarówno dla profesjonalistów, jak i ich klientów.

Jeśli produkujesz, instalujesz lub serwisujesz kotły, BRAGER Connect pozwoli Ci:

  • znacząco obniżyć koszty serwisu, ponieważ serwisujesz urządzenia zdalnie – bez konieczności dojazdu do klienta;
  • zredukować do minimum ilość reklamacji - stała kontrola nad „swoimi” urządzeniami i wdrożeniami przekłada się na ich niezawodność;
  • zwiększyć konkurencyjność rynkową, dzięki szybkości udzielanej pomocy – z BRAGER Connect możesz reagować na problemy błyskawicznie przez całą dobę;
  • wspierać swoich klientów w bezpiecznym, wydajnym i proekologicznym paleniu;
  • szybko i łatwo rejestrować kolejne urządzenia – dodasz je w kilka sekund za pomocą kodu QR;
  • budować wizerunek nowoczesnej firmy, oferującej innowacyjne rozwiązania mobilne.

Jeśli jesteś użytkownikiem kotła, dzięki BRAGER Connect odczujesz przede wszystkim:

  • większą wygodę obsługi instalacji – zdalnie zmienisz parametry pracy kotła i regulatora;
  • niższe koszty serwisu – serwisanci nie będą musieli odwiedzać Cię osobiście;
  • większe poczucie bezpieczeństwa – gdy zdarzy się coś ważnego, otrzymasz powiadomienie;
  • autentyczne wsparcie ze strony serwisu – łatwo udostępnisz swoje moduły i nadasz specjalistom odpowiednie uprawnienia.

Aplikacja BRAGER Connect służy nie tylko do zdalnego zarządzania obiegiem grzewczym. Jest również ważnym narzędziem kontrolnym. Wysyła powiadomienia, gdy wystąpią poważne awarie systemu oraz daje wgląd do historii zdarzeń z ostatnich dni. Została zaprojektowana w technologii RWD, więc automatycznie dostosowuje się do rozmiaru ekranu używanego urządzenia – stacjonarnego czy mobilnego.

Chcesz wdrożyć nowy standard zarządzania i serwisu w swojej firmie? Skontaktuj się z nami. Nie możemy się doczekać, by opowiedzieć Ci o szczegółach.